chaffis

Jajamen, igår kväll fick jag vara chaffis. Är man duktig och håller sig nykter en kväll så kan man få åka på det, men det kan vara kul :) Beror på vad det är för gäng, vart man ska och vad de är i för tillstånd. Var chaffis åt samma gäng till rättvik + några fler. Det gör jag inte om! Var såååå irriterad den kvällen så all irretation som jag kände satte sig i ryggen (låter dumt men så var det) så jag fick jätteont i ryggen. Bara så där, kan inte vara annat än irretationen som satte sig där. Så onödigt bara... Nej då sa jag en gång och aldrig mer :P

Men igår var de några mindre än rättvik men då var det några nya istället. Så det gick bättre. Jonte ringde och frågade om jag kunde köra och att jag skulle få köra limmo. Men jag var inte alls nå sugen på att köra limmon, inte i snöovädret som igår. Då vill man köra en bil som man "känner". Sen ringde han igen och sa att det inte gick att tanka limmon och om jag kunde ta min bil ändå? Yes tänkte jag! Klart det :P

Men eftersom min bil står på laddning i mormors garage så fick jag låna mammas och pappas bil :) Tänkte även att jag kan ju åka dit tidigare eftersom att mirre var där. Så då har jag ju någon att umgås med tänkte jag. Men ack så fel jag hade, prata lite Miranda och sen umgicks jag mest med Qaxxa (kaxa). Det är ett trevligt gäng, men jag får jämt lite "prestationsångest" när det finns killar i rummet. Det är värren med vissa, andra spelar det inte någon roll med :)



Nej det är annat det med Linda och det gänget, där platsar man in och är del av "underhållningen" hahaha. Nej jag saknar Linda och våra roliga stunder :) Haha vi gör så mycket tokigheter och kan prata om allt, det är skönt :) Eller nästan allt, vissa saker behåller man helt för sig själv ;)


Tänkte faktis lägga upp en låt idag med, den är väldigt fin. Kommer från Hannah Montana the Movie. Trodde faktis inte att den skulle vara så bra som den var, vart glatt överraskad. Det fanns många bra och fina låtar där, men det var speciellt den här låten som var riktigt fin. Lyssna och njut :)



Ska äta upp maten och sedan blir det en promenad med vovvarna, blåser inte lika mycket ute, men det är kaltt brrr. Så det blir ingen långpromenad :P

Hörs senare!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0