Bra dag

Ja idag har det varit en bra dag. Vaknade till underbart väder (men hade nog velat sova en stund till :P). Slängde in hundarna i bilen ocg for till Mora där jag hade träff med min handläggare på arbetsförmedlingen. Vi gjorde upp en handlingsplan, kollade på mitt CV och personliga brev - så jag har lite att fixa där. Var ju bra att veta vad jag behövde ändra :) Kollade lite annat och fixade en tid på en "kurs", eller vad jag ska säga, den 10e mars. Åkte upp till ica där jag träffade på Mona, så vi tog sällskap en liten svänga inne på ica. Sen handlade jag allt jag skulle :)

Åkte till Djurmagazinet, tog med Alice in för lite träning. Köpte inte så mycket, kikade på en dressyrlänk till henne. Det ska jag handla sen när jag har råd :) Just nu får jag prioritera annat. Kommer ju massa räkningar nu här i slutet av månaden och jag har inga pengar att betala dom med. Kul!

Hem och gjorde upp eld. Insåg att det skulle behövas köras in mer ved. Först satte jag på jämthundarna varsin sele och så tog vi en sparktur till juntis för att möta Ida. Vi gick runt och mötte mor i korsningen. Då dumpade jag av mimmi och Ida så fortsatte jag och Lattja hem själv med sparken. Så nu är nog de rätt nöjda :) Tog ut Alice och Lattja så de fick vara ute och springa på gårde medans jag körde in lite ved. Och nu ligger jag i mammas och pappas säng och tittar på tv. Fick inte titta på det jag ville nere. Och vi fick igång min tv här uppe, så nu har vu två stycken tv apparater i huset, perfa! :)

Ska snart ner och äta mat, Ida har även bakat rulltårta så det blir lite fika sen med, mumma ;) Skriver och kanske lägger ut lite bilder sen, så fort jag hittar min sladd till telefonen..

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0