24 februari

Ja nu är det staffet på tv, väldigt spännande! :) Ska gå en kvällspromenad med hundarna så fort det är klart. Verkar som det kanske kan bli en till medlaj om vi har tur :)

Ska gå och lägga mig rätt tidigt ikväll, ska upp tidigt imorgon med. Ska faktis jobba imorgon :) Ska först upp till kyrkberget och få lite nycklar och koder + lämna lite grejer.
Sen ska jag åka ner till Venjan igen och städa hos Ylva. Kommer nog bli några timmar med städning. Sedan hoppas jag på att jag och Alice ska hinna med en promenad med Miranda och Qaxxa. Så Alice blir lite trött. För vi ska faktis pröva på att åka buss imorgon, för första gången :) Ska bli spännande! Vi ska till Sälen. För mamma ska dit och jobba imorgon och sedan ska de på personalfest. Så morsan ville ha skjuts hem, och hon tar sin bil in till sälen på morgonen. Istället för att jag ska ta in en till bil så tar jag då bussen in, då det redan finns en bil där :) Jaja det blir nog bra!

Under tiden jag har hållt på och skrivit så blir det OS guld i staffet!!! Jaaa!!! Så kull! :D Grattis Sverige! Måste säga grattis till Norge med som gjorde en riktigt bra sista sträcka :)

Nej nu blir det en promenix sedan sängen. kan inte lov att jag kommer kunna uppdatera bloggen imorgon, kommer ha fullt upp med annat. Men det märks väl. Ha det bra!

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0