Lite depp idag

Ja jag känner mig lite depp idag. Det kommer och går lite i perioder, men nu känns det lite mer. Samtidigt som livet känns toppen, jag har fixat saker som jag ska, jag ska flytta/börja plugga om några veckor, har sökt lite lägenheter. Så känner jag mig lite deprimerad, tur jag har världens bästa vänner som alltid ställer upp för mig i allt. Vad vore jag utan mina älskade hundar, helt ensam. Så har det känts några dar nu. Jag har en kompis som jag kan prata om det mesta med och det är Linda. Men hon bor en bit bort, visst egentligen inte mer än ett telefonsamtal, men iaf. Hon har det jobbigt iaf, drygt att belasts henne med mina bekymmer med. Men hon kan göra mig glad i då det känns jobbigt, vi kan få varandra att skratta.

Nej det som är just nu är att jag inte har någon "riktig" kompis i byn, som vill umgås med mig. Känns som att de flesta gillar Sandra bättre än mig. Jag kanske är fånig men det känns så. Jag har alltid haft svårt att få vänner, fast att säger att jag är social. Hade jag inte haft Samdra i Mora och Forshaga hade jag nog varit värsta enstöringen. Men jag ser inga probelm i att få vänner nu när jag ska flytta, allt känns bra till det. Men det är just nu i byn. Då Sandra och Sassa umgås hela tiden, och när jag är med så pratar de på att de ska ha tjejsnack, och jag vill också ha en som jag kan prata med här. Som vill prata sånt med mig. Nej det här inlägget blev jättetråkigt. Plus att jag sitter och gråter för mig själv nu. Usch. Jag vill bara ta min hundar med mig och bosätta mig i skogen för mig själv, ska åka till Buråberg nästa helg. Hade jag inte jobbat hade jag åkt dit redan nu.

Måste ju även säga att jag har två stjärnor till som förgyller vardan, visst vi hörs mest bara på sms, men det gör mycket. Hehe de får mig också att skratta. Nej det här är en övergående period, det kommer nog att kännas bättre om några dagar. Åker nog till Buråberg redan på torsdag nu när jag tänker efter. Jag och mina underbaraste <3

Vickan är också en stor stjärna som jag tycker väldigt mycket om, är nog iaf den som jag har närmast här i byn. Jag och hon är på samma våglängd.

Kan ju säga en rolig sak iaf, jag har anmält Cula till MH nu i sept. Ska bli riktigt skoj! Ska nog ut och träna lite med henne nu, så jag kommer på andra tankar. Sen mysa ner mig i sängen med lite tända ljus och en till film :)

Kramkram alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0