Hej alla glada!

Ja jag har hållt på och funderat på det här som jag skrev senast. Och har insett att det är jag själv som väljer att inte följa med och vara med folk. Det är jag som hellre gör något med hundarna än att umgås med någon annan. Jag älskar mina hundar mer än något annat! De är mitt liv :) Just nu längtar jag till helgen då det blir flytt. ska bli kul och spännande att se vad det är för än skola!

Jag längtar längtar längtar! :D Och på lördag börjar björnjakten :) Känns som att det flyter på någorlunda nu i livet. Är bara en lägenhet jag vill ha tag på i Bro, så jag kan ha alla hundar med mig. Vill ha alla mina älsklingar med mig :) Men det ordnar sig nog.

Visst finns det saker som jag saknar i livet, men det kommer :) Hehe jag tror de flesta som känner mig vet vad jag pratar om ;) Eller hur mina kära vänner?

Imorgon blir det en tur till Mora, ska vaccinera hundarna och färga håret. Vet inte vilken färg jag ska färga än, men tror ändå att det blir mörkt, de flesta tycker mörkt och jag känner mig lite trött på det blonda samtidigt som jag vill vara blond. Det är lite svårt det där men det ska nog gå bra :)

Nej nu ska jag ta hand om vovvarna, ge dom mat och ta ut dom. Sen ska jag fortsätta med hemsidan jag håller på och donar med :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0