update

ja jag tänkte göra en liten uppdatering.

Idag har jag varit till grannen och bytt däck på bilen. Tog det lite lugnt efter det, duscha och titta på tv. Bestämde mig för att slänga ihop en kladdkaka och åka å hälsa på Sara och Alex i Sälen. Så jag kom dit till halv 6. Vi pratade en hel del hund och annat skoj. Åt lite kladdkaka och sen tog vi en promenad med alla hundar. Så det var kul!

Kom hem vid halv 11 och gick ut och la mig nästan direkt. Kollade mejlen och såg att jag fått tre svar till på min "annons" om foderhund. Ivrigt öppnar jag upp dom. Det första innehöll en schäfertik på lite över ett år, som de var tvungan för att göra sig av med pga allergi. Andra var schäfervalpar, hanar på 14v. Och sista var en schäfer/husky blandning. Om man läser min annons så vem faan tror då att jag vill ha en blandhund?? Har ju skrivit med att jag vill hålla på med lydnad, bruks, agility och kanske bevakning och skydd. Och allt går ju inte att göra med en blandras... Idioti om ni frågar mig!

Kollade upp de andra två och de visade sig var räkstjärtar. Skrev klart och tydligt i min annons, ingen utställningsmodell. Men de skicka iaf... Idioti igen! Men men, jag är inte intresserad av någon av deras hundar, vill inte ha en blandras eller en räkstjärt!

Ska nog kika på en film nu och sen sova... Har iaf gjort en liiiten update :P
Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0