Update med bilder!

Jaa nu så orkar jag uppdatera lite :)

Helgen har varit trevlig. Fredagen var väl lugn, vi åt god mat och bara tog det lugnt.

Lördagen började med att jag skjutsade in Hanna, Idas kompis till Mora. Hon skulle med bussen hem, så halv 8 var vi inne. Och eftersom Alice mat var slut så stannade vi kvar tills klockan 10 då djurmagazinet öppnade. Sen en promenad med Sara innan hemfärd. Sen hade vi hade lurat Vickan till oss på lite filmkväll, bara vi och mysa lite. Men eftersom hon ska gifta sig så hade vi tänkt ut annat. Så när hon kom hit fick hon healing av mor och under tiden kom Hanna och Malin hit. Så när de var klara gick vi in allihopa, och OJ vad överraskad hon blev :D Vi tog en alkoholfri drink hos oss sen så åkte vi till Hanna. Åt först våran förrätt: tomatsoppa med vitlöks crossinter till. Varmrätt bjöds det på plankstek, riktigt gott! Efterrätt var det typ nougatglass med hallonsås, riktigt mumma det med :) Drack lite gott med. Men eftersom jag hade haft ont i magen förr idag och redan efter lunchen började det bubbla i magen och jag hade lite ont. Sen vart det bättre, men efter middagen vart det samma visa igen fast värre. Så jag var inte så pigg på att festa, drack en cider. Sen målade vi glas, det var kul och avslutade kvällen med singstar :)

Söndag idag och dagen har varit fantastisk! Underbart väder. Imorse hade jag fortfarande lite ont i magen, men det vart bättre under dagen. Tog en promenix med alla tre hundar (Mimmi, Lattja och Alice), Sandra åkte precis när jag gick upp. Härligt var det. Sen när jag kom hem så har jag varit ute hela dan, eller åtminstonde hela eftermiddagen. Så ska lägga upp lite bilder från idag och från andra dagar.

Det var helgen i korta drag.

Nu bilderna, tar de i miniatyrer så får ni klicka upp dom som ni vill se större. :) Först mina vovvar <3
    
    


Här håller Miss Li på och leker med Lill-Babs och Siwan :) Buskatt
        

Meja, äkta leksing ;) Trots att det inte gick så bra för dom nu i kvalet.
 

Mys en kväll från mitt nya rum, i bagerstugan :) Tänt i öppen spisen och tända ljus.
  

Dåså, då har ni fått se lite bilder :) Tänkte avsluta dagens inlägg med en urtjusig bild på Brallan. Ska ev se en film nu, en tecknad. Sen sova.
Natti! Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0