Spännande!

Ja ikväll ringde jag en uppfödare som jag kollat ett tag, kenneln ligger i Felingsbro och dit ska vi nästa torsdag på bröllop! Så då ska vi kolla på schäfrarna :) De har två tikar och en hanhund som är födda september 2009, så då är de lite äldre. Eftersom jag vill studera till hösten så behöver jag en lite äldre hund, eftersom det är 1års gräns på hundarna att ta in där. Men då säger mor att jag måste göra mig av med en av mina hundar, och det klarar jag inte... Så får väl se hur det blir. Spännande :D

Har även hört av mig till en kennel som har en tik på snart på 1 år i juni, så de får jag svar från efter helgen. Så en schäfer hoppas jag att det blir snart.

Nej nu ska jag nog ta lite glass och te, känner mig fortfarande inte så pigg. Trött och lite ont i halsen.. Glass är bra ;)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej, Såg att du vart in på våran sida, kul att du letar schäfer, hoppas du hittar det du söker och lycka till =)



Henrik med Molars Styx

2010-04-16 @ 10:20:41
URL: http://www.lajock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0