Långfredagen

Idag har det varit långfredag och angling. Jag bestämde mig igår för att inte angla, insåg att jag inte skulle ha råd med det. Så jag tog liite sovmorgon och vaknade vid halv 8, läste lite i min bok innan jag gick upp. Tog det lite lugnt och gjorde lite varm choklad och smörgår, sen åkte jag till tävlingen. Angeltävlingen började klockan 7, jag åkte ut till 10 nästan.

När jag var på väg ut till sjön så ringde Putte (från jaktlaget) och undra var jag höll hus, sa att jag skulle gå förbi där på vägen till pappa. Jag hade både Lattja och Alice med mig, Lattja fick träna lite och dra en pulka med lite grejer i. Tänkte så hon blir lite trött. Jag fick sällskap av Leffe på ispromenaden (en annan från jaktlaget), så vi gick till Puttes gäng först. De hade inte fått någon fisk, stod där och pratade lite sen vandra vi vidare. Såg flera som jag kände så jag stannade och prata med några fler. Sen tillslut var vi framme hos far och Roger. De hade fått en gädda och fick ännu en till medans vi var där.

Igår fick jag rätt mycket feedback för min påskbild med alla hundar, tack för det :) Fick tips av Jerker att skicka in en bild till dt.se, så sagt och gjort så gjorde jag det. Så när jag idag var på isen så ringde dt upp mig. Jag fick lov att mms:a in bilden till dt, så därför hade de mitt nummer. Så de ställde lite frågor och så sa de att de skulle lägga upp bilden på hemsidan. Så här är den nu för er som vill kika :)
http://www.dt.se/nyheter/mora/article619328.ece Väldigt kul!

Var trevligt på isen iaf och hundarna blev nog lite trötta iaf :) Nu ska jag duscha och sen göra mig iordning, ska hjälpa pappa lite med maten med. Ikväll blir det grillat tillsammans med familjen + moster, jesper, mormor och adam :) Ska bli gott och trevligt!

Imorgon blir det jobb och sen ska vi äta på lammet och grisen, så det blir en hel dag i Sälen! Men det ska bli trevligt :) Jag tror att jag ska vara chaffis, har inte råd att dricka just nu. Så imorgon kommer jag inte uppdatera bloggen nå alls.
Avslutar med en bild på mina fina påskkelingar ^^



Trevlig långfredag på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha så söta! jag ville klä ut mig i torsdags men det blidde inget med det...man skulle passat på ju - skärtorsdag kommer bara en gång om året haha

2010-04-03 @ 02:41:35
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0