Idag kommer en ny ängel till himlen...

Ja idag har mina tankar helt gått till Sandra (min tvillingsyster) och hennes hund Lexie. Sandra bestämde sig i förra veckan att det var dags att låta Lexie få somna in, och idag är det dags... Om några minuter så är de på väg till veterinären. Det är det här som är nackdelen med att vara djurägare, när man kommer till den punkten då det är dags att säga adjö. Men det är våran skyldighet att göra det, att hindra djuren från onödigt lidande.

Och Lexie har inte mått så bra på senaste tiden... Så två av våra hundar har hamnat nu uppe i hundhimlen. De kommer ha så kul Yubla och Lexie nu när ingen har ont och de kan leka hur mycket som helst!


Älskade Limpan i full fart!

Så fin tjej, men tyvärr med en hel del problem...

Har även suttit och trixat med en egen film till Sandra och Lexie. Hittade en låt som jag tyckte passade henne bra. Så lägger in den här så får ni kika. Styrkekramar till dig Sandra! Du gör rätt, fast det är svårt!


Nu ska jag ta hand om mina hundar, de har blivit lite lidande för att jag har haft tankarna på annat håll. Fast Lattja ligger just nu under ladan och väntar sina "valpar". Skit kul med skendräktiga tikar!

Nej skriver kanske mer sen!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: emilia

ååh, vilket fint bildspel, sitter här & ryser.

Vackert & svårt...

2010-05-19 @ 20:48:16
URL: http://emiliaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0