Allt ordnar sig

Ja allt ordnar sig tillslut. Även om det ser hopplöst ut ett tag så kommer det att ordna sig.

Jag längtar tills på onsdag då jag ska till Sandra och på torsdag blir det bröllop i Fellingsbro. Sen vet jag inte hur länge jag blir kvar, har börjat planera ihop lite grann få se. Måste prata med berörda parter först och höra om mina planer funkar :P Ska kanske åka och titta på en schäfer då, ska bli spännande! Känns bra redan nu, men än har jag inte träffat tiken än :)

Igår var vi och kikade på Anders valpar, pappa har tingat en valp där få se om han ska ha en eller om han ändrar sig. Men grymt söta var de!

           

Alice mamma har fått valpar idag, 10 levande är de uppe i. Så är det nån som är sugen på grandis så kan jag som sagt rekommendera dom.

Skriver inte så mycket mer nu, vill vara lite hemlighetsfull ;) Är bara de närmaste som vet om det som jag planerar ;)

Nu ska jag nog glutta på en film, om jag orkar! Har varit och jobbat i sälen idag. + att igår kväll var jag fyllechaffis så jag kom hem 2, gick och la mig direkt. Somnade nog halv 3 vart väckt 3 av att Sassa ringer :P Väldigt trevligt att hon ringde, men jag skulle upp på morgonen så då var det inte lika uppskattat. Och så gick jag upp halv 7. Så jag har sovit lite drygt 3timmar inatt. Så det har tagit lite på mina krafter! Men imorgon ska jag sova läänge ;)

Hörs vänner!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0