Svårt....

Jag har väldigt svårt för att trösta folk, skriva saker som tröstar... Har en kompis som inte mår så bra nu, önskar att den kunde göra det! Mina vänner betyder allt för mig och jag vill ha kvar alla i livet så länge som möjligt. Det är hemskt svårt att veta vad man ska säga som hjälper.... Jag har själv gått i självmordstankar, men det är länge sen. Men jag skulle tro att de flesta har haft de tankarna.

Men nu mår jag bra! :) Livet känns bra, jag har vänner och en familj som bryr sig om mig. Jag har ett jobb jag trivs med och underbara djur som gör mitt liv fulländat. :) Visst har jag saker som jag inte trivs med, med mig själv. Men det går att fixa bara jag lägger manken till :)

Det gäller att se det positiva i livet och tänka på det! Inte gå och grubbla på allt det negativa man har i livet. Har man väl hamnat i de tankarna är det svårt att ta sig ur, men man fixar det! :)


En underbar bild som utstrålar lugn! Tycker jag iaf :) Nu ska jag fixa middag, för Jonte tjatar på mig att äta så jag ska väl göra det :)

Kramkram alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0