Shopping!

Idag har jag och hundarna varit till Västerås och shoppat :) Det var kul! Träffade Mona också, det var trevligt. Lär bli fler gånger. :)

Först var vi på systemet, hittade en ny xider som jag var tvungen för att köpa och smaka :) Vart några andra cider med. Sen gick vi vidare till apoteket och köpa avmaskningsmedel till hundarna och katterna. Så nu ska det bli en avmaskningsrunda till alla hundar! :P

Sen åkte vi till djurmagazinet, anledningen till varför jag först åkte till västerås :) Det var ju kattens dag idag! Så jag har handlat mycket grejer och det gick inte på så farligt mycket :) Jag handlade; en kattlåda med lucka, kattsand och då fick man även 1,5kg torrfoder + 4påsar blötmat lite billigare, ett klösträd, hundschampoo, kattspade, ett reflexhalsband till Caspar, 1kg levergodis, en påse med tuggrullar till hundarna, 2 tuggben och så Fredrik Steens bok :)
För när vi kom dit så var Fredrik Steen där, och Alice fick agera som störningshund åt en hundaggressiv kinesisk nakenhund. Och hon skötte det galant! Min duktiga vovve :)

Hittade även ett jättefint halsband till Alice! Men dyrt! Blir nog en sådan sen när hon växt klart, för hon passade riktigt bra i det! :) Visst var det fint?


Sen var vi på Nisses, typ ÖoB. Och där köpte jag värmeljus och två lyktor att sätta på väggen :)

Sen åkte vi till slutstationen Jula för att leta efter transportbur, men det var lite dyra. Inhandlade en krok iaf, så jag kan sätta upp min boxningssäck någon gång :) Fast jag vet inte hur jag ska få upp den! Någon snäll karl som kan komma och hjälpa mig? ;)

Nej nu blir det en lugn kväll, ska äta lite mat och dricka den där cidern. Ska säga sen om dne var god eller inte.

Byebye so long my friends :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Thea var också snygg i det där halsbandet när hon prövade det för något år sedan. Men hon är för snäll för att ha ett sånt ;P Thea var på DjurKompaniet i Gävle och agerade visningsobjekt på FURminator'n ;) Dom ville behålla henne och ta fram henne varje gång dom skulle visa den. ;P

2009-11-28 @ 23:03:49
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0