Nu så!

Nu har jag fixat och trixat med bloggen. Det här kommer vara en blogg som kommer handla mesta dels om mig. Vad som händer i mit liv, mina känslor och allt där till! Tänkte kan vara skönt att ha en blogg att få skriva av sig i om det är något som behövs lättas på hjärtat :)

Har inte så mycket att säga mer än att jag har jobbat idag. Imorgon bär det av till Västerås och till djurmagasinet. Ska köpa lite grejer till katterna, då det är kattensdag :) Blir nog även någit ben till hundarna, så de har något att tugga på.

Ska försöka ägna mig lite tid att skriva i bloggen nu också, nu när jag har gjort en till. Har en annan blogg där jag tänkte skriva om djuren, men det blir nog för krångligt. Kommer nog stå lite om djuren här med eftersom de är det käraste jag har.

Nu ska jag snart sova om jag ska orka upp och jobba imorgon!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sol Madda

Kul att du börja blogga ! Själv så ligger ja i lite sk blogg torka ! Har så mycket ja ska skriva och sen när ja sitter och ska blogga så är det som bortblåst.. Ja men hur som hellst så får ja väl önska tjejen , hundar och kattor en härlig helg ! Kram

2009-11-27 @ 22:43:07
URL: http://maddapadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0