Mina föräldrar

När jag jobbar så går jag oftast och tänker väldigt mycket på allt och ingenting. Och idag gick jag och tänkte på vilka underbara föräldrar jag har! :) Visst har vi haft våra duster, men när man hör hur andra har det med sina föräldrar så inser man hur underbara ens egna föräldrar är. Det är nog tack vare våra föräldrar som jag och Sandra har varit så lugna med drickandet. Eftersom de inte har varit sååå anti mot det. De är väl två av få föräldrar som kommer ihåg sin ungdom och hur de var då :P Och inte fostrat sina barn efter deras misstag och sånt de varit med om. För man måste lära sig av sina egna misstag. Och saker som är förbjudna blir genast mer intressanta.


Våran mor och far. Mamma gillar inte den här bilden men jag tycker om den :)

Så till mina föräldrar vill jag bara säga, Älskar er! Och jag är glad över att ha haft er som mina föräldrar.

Jag älskar att prata i telefon med pappa, för när jag pratar med mamma så känns det ibland som att hon inte vill prata med mig. Så känner jag inte med pappa :) Han låter glad när jag pratar med och han kan prata en stund i telefonen :) Nej jag älskar mina föräldrar, bara det att jag är dålig på att säga det till dom...

Nej får skriva mer sen... Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin blogg du har skaffat dig! Här ska jag kolla in ofta så jag kan ha lite koll på dig :) Hihi. Kram hanna

2009-11-29 @ 14:52:08
URL: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0