Idag....

har jag jobbat och tycker det har känts bra. Har fått en del gjort på jobber. Tänk om man kunde vara lika effektiv på fritiden som på jobbet :P Behöver diska, har behövt gör det en längre tid. Men har en latmask i mig som inte vill försvinna. Ibland önskar jag att man var tvärtom, men det är skönare att kunna koppla av när man vill än att tvinga sig till det. Nej får försöka bli ändring på det, men jag har inte riktigt viljan till det och då går det inte.

Ska nog bli ordning på mitt liv med, förr eller senare :) Har pratat med chefen idag och frågat om ledigt på onsdag. Skönt att ha en dag ledig om jag ska orka jobba resterande dagar! Få se vad jag ska hitta på då. Har ev funderat på att åka till moster och hälsa på. Ska få en video av dom + lite filmer :) Men få se om de ens är hemma, hon ska ju få barn vilken dag som helst! Såå spännande! :)

Annars så blir det nog en lugn dag här, eller om det kanske blir en tur till västerås el stockholm :) Det lär märkas vad som händer. Synd det är såå långt hem, annars hade jag nog åkt fram och tillbaka över dagen :) Men får väl lov att hålla mig till jul. Hade varit kul att jaga lite å! Så mycket man vill men så lite tid!

Här har vi min lill namnlösa kisse. Har funderat på många namn, det som jag kallar henne nu är Miss Li som sångerskan :P Fast det låter mer Müsli :P

Titta så gosigt Alice och Miss Li har det i soffan :)

De tar upp en hel tre sitts soffa, tur Miss Li får plats iaf :P Men söta är dom!


Har släpptut Caspar idag för första gången, få se om han kommer tillbaka eller inte. Han har då ett fint reflexhalsband på sig så han syns lite i mörkret. Det är det här det hänger på om han ska få stanna eller inte. Kommer han tillbaka själv så får han stanna :) Om inte så får vi se då.

Jaja ska snart ner och jobba lite.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0