Boring...

Jag har tråkigt... Alla mina vänner har svikit mig på msn, de har väl bättre saker för sig en lördagkväll som denna. Bara jag som är fast här. Jag trivs bra med mitt jobb, men det som är jobbigt med jobbet är att jag är fast här. Jobbar helger.... Men det är ett jobb och jag får jobba med det bästa jag vet, hundar :) Blir nog lugnare sen när jaktsäsongen är över, lättare att få ledigt då. Tur jag har mina älskade djur! Annars hade jag nog inte stått ut :P

Drack den där xidern iaf, smaken var mistle-orange. Lindas kommentar var; mistel då får man pussas :P Jag får la pussa på min hundar när jag inte har någon annan att pussa på ;) Haha har faktist blivit medlem i match.com, få se om det ger nå. Men jag tvivlar. Roligt att pröva iaf :P

Jag längtar till jul! Då jag ska få lite julledigt :) Jobbar mellandagarna, men då kanske Linda kommer förbi och vi ska hitta på nå skojsigt :) Har även fått ledigt över jul och nyår, väldigt skönt! Hem och jaga lite. Skjuta av sig lite ;)

Ska kika lite mer på tv nu, få se om det finns nå roligt att titta på :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0