Adventsmyyyysss

Nu har jag och Alice adventsmys i soffan med cider, levande ljus och en doft av kanel och nejlika från min aromlampa :) Så nu luktar det jul i lägenheten :) Myspys :) Har varit en lugn dag idag. Lattja och Alice smet på eftermiddagen, eller Lattja smet och Alice hängde på. Alice var tillbaka efter 15-20min Lattja kom efter 1½ timme ungefär. Men då har hon fått springa av sig idag iaf :)

Så här mysigt har vi det ikväll i min lägenhet :)


Mitt tv-rums bord. Var duktig och plockade ihop så nu ser det fint ut :P

Min fina jämthundstavla

Så här ser mina olika ljuslyktor ut. Den till höger köpte jag igår och vänster för ett tag sen.
   

Så här mysigt har jag det en söndagkväll som denna :) Väldigt gött å bara mysa. Ska ner nu och släppa in alla hundar för kväll. Ska väl göra ett tappert försök att gå och lägga mig i tid ikväll :P

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0