Typiskt

Hade såå gärna velat ha med Alice på stora Stockholm i helgen, har verkligen försökt med allt! Men jag får väl vackert inse att hon inte kan få följa med... :( Typiskt hon skulle varit 2v äldre, då hade det inte varit några problem! Till My dog kunde hon få ställas ut men då jobbar jag så då sket det sig med... Fuck! Men men inget att göra något åt.....
Ringde SKK idag för att fråga om det gick att ha med henne in, men de menade på att hon hellre fick sitta i bilen än följa med in. Tur det inte är varnt ute då när de säger en sån sak!

Men samtidigt förstår jag deras beslut och respekterar det.. Men det hade varit sååå kul att ha henne med in och bra miljöträning. Men men, så kan det vara. Livet kan inte alltid vara lätt.

Pratade med en från GDklubben nu, de ville ha lite hjälp med montern i helgen, tänkte perfekt då kanske jag kan få Alice med in. Men jag frågade henne aldrig då de sa att det mesta hade ordnat sig. Vill inte fråga en sån sak. Så jag få vackert vänta tills lilla Stockholm eller tills nästa års Stora Stockolm..

"Suck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0