trött...



Imorse var jag kanon trött! Jag gick upp efter att ha snozzat i nästan 2h. Gick ner släppte ut hundarna och sen gick jag och la mig och sov 1h till med kläderna på. Vet inte vad denna trötthet kommer av, men jag vill inte ha den! Vill bara få sova och inte behöva ställa någon klocka... Bara ligga och mysa med djuren på morgonen, inte känna ett måste över att gå upp.

Fick tips av Sandra att jag skulle åka till My, som hade hand om deras kurs i helgen, och få tips om kost och hälsa. Kan vara att jag äter fel, behöver nå kosttillskott för att bli pigg. För som det är nu är det jobbigt. Tänkte göra ett expriment ikväll och lägga mig tidigt och se om det hjälper. Om det beror på att jag är uppe för länge. Men jag tror att det är kroppen som säger ifrån och behöver lite extra tillskott...

Kommer nog att ordna sig :)

Ska ta det lugnt ikväll och äta lite mera glass :P

Skriver mer säää. Kramkram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0