tripp till storstan idag!

Fick sovmorgon i morse skönt :) Men fick lov att släppa ut hundarna när jag vaknade, chefen hade inte hunnit. Ska även ner och ge bebisarna mat och släppa ut Taxi. Men han kunde ta hand om hundarna lite imorgon, för jag tänkte ev sova över hos Nilla ikväll :) Slipper jag gå upp så tidigt tänkte jag!

Så nu ska jag ner och fixa hundarna, sen bär det av till Stockholm tror jag. Packa i grejerna jag ska ha med mig bara. Ska se om jag hittar till Näringsteraputen på kungsholmen. Kan bli spännande! Skönt att komma iväg i tid iaf. Sen blir det middag hos Lill-Stig i Trångsund. Efter det bär det av till Nilla i Täby. Så jag kommer att flänga runt lite i Stockholm idag men ska bli kul! :)

Lägger upp lite bilder på Miss Li nu.

Hä leker hon i handfatet. Lite toka minsan! :)


Nej det blir nog inge mer bloggande idag eftersom jag blir i stockholm hela dan och natten. Så kommer inte blogga förän imorgon nu! Men då vet ni vad jag ska hitta på idag :)

Kramkram ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0