Snart så!

Nu står det inte på föräns det är hemfärd! :D Har diskat all disk nu ikväll, börjat packa lite smått och ska städa lite om en stund :) Eller mest bara dammsuga. Men börjar bli rätt trött. Få se om jag ska vara duktig och lägga mig i tid ikväll. Så jag orkar upp imorgon och jobba lite innan jag åker! Ska jobba på som tusan för att sedan packa in all packning i bilen. Behöver även svänga in till Ica och handla två julklappar till julklappsspelet :P

Lägger in en liten video som stämmer in på mig själv, bara första låten då :P Det är 3 st, men det är första låten jag syftar på.


Nu ska jag ner och stänga in hundarna sedan ska jag kika på filmen på 5:an :)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0