Skärpning!

Såg att jag inte hade skrivit någonting i bloggen igår, fy skäms på mig! Så får skriva lite mer idag istället.

Kan börja med att berätta att det har varit kallt inatt. Så pass kallt att mitt vatten har frusit igen! Blir så trött på det här nu. Nu vill jag hem! Tur det bara är någon dag kvar :)

Sen igår fick jag med julklapp från chefen. Ett rådjur som han skjutit. Så nu blir det rådjursstek under jul/nyår :) Haha tror ingen har fått ett helt rådjur någon gång i julklapp :P


Igår kväll hade vi myspys här hemma, ja efter att jag flått rådjuret :P Vi tittade på Spirit, hästen från vildmarken. Guud vilken bra film det är :) Älskar den! Ska titta på lite mer film under jul, det är gött.

Eftersom det är så pass kallt idag så vågar jag inte städa ordentligt hos hundarna, med vatten och såpa, ifall det skulle bli isgata. Hoppas att det är lite varmare imorgon. Duscha hade jag behövt göra med, men det går ju inte nu. Attans!

Men fint väder är det ute :) Fast det var lite mera soligt ett tag.

Frostigt på gallren till hundgårdarna.

Lattja och Alice på upptåg!


Så nu vet ni hur det går för mig. Inge vidare helt enkelt. Har även köpt mammas och pappas julklapp igår, så nu är det bara Idas och Lindas kvar :)

Skriver kanske mera sen!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0