sen uppdatering..

men har haft fullt upp. När jag vaknade i morse och tittade ut så var det massa snö ute! :D och det har fortsatt snöat hela dan så det är väl runt 2dm snö ute nu :) Hundarna vart glada i morse när jag släppte ut dom, eller de flesta iaf. Haha jag blir nästan som ett lite barn när jag är ute i snön, göra snöänglar och leka i snön :) Kommer ihåg de roliga vintrarna hemma. Minnen är grejer det!

Ja har inte gjort så mycket idag bortsett från att leka i snön :) Eller jag har beställt ett OBTRACK täcke till Lattja. Så hon ska hålla längre, känns bra! För hon smet idag, men kom tillbaka efter ett tag. Och sen när hon tagit det lugnt så vart hon halt... Så då är det bra med ett sånt täcke, efter jakt! :)

Det här täcket har jag beställt till Lattja :)


Här kommer det lite bilder från dagens bravader :)

Här är Alice, Sessan och Elsa. Alice fick ha sitt täcke på sig idag :)

Fullt ös minsan! :)

Taxi hade svårt att hänge med i de stora hundarnas tempo :P

Här är alla busar

Lattja och Alice busade på :P

Drever valparna fick komma ut och se snö för första gången :D 8v idag :)


Sen var det mys i soffan :)

Ståtliga Alice :) Så snygg såå! Om man tar bort öronen ;)


Så det var allt just nu, ska fixa lite varma mackor nu och sen blir det tv hela kvällen :P
Kramkram


Kommentarer
Postat av: carola thony nattstjärnan's Kennel

Halloj !! VIlka härliga vintermysiga kort.

kram till er allihopa..

2009-12-16 @ 08:20:29
URL: http://nattstjarnan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0