Sen uppatering idag med

Men har inte orkat skriva idag... Har inte hänt särskilt mycket. Fjärde Advent nu, fort tiden går! :D Snart jul och hemgång = Jakt!! :D Äntligen!

Har bestämt mig för att julstäda hos hundarna i veckan.. Så de får det riktigt rent och fräscht :) De förtjänar också en bra jul då det är städat och fint. Ska bli såå skönt att åka hem. Jobbigt att behöva jobba mellandagarna bara, ett jävla fläng fram och tillbaka! Men men, så är det väl tyvärr.... Hade hellre velat vara hemma och jaga den tiden! Men Linda ska komma hit på mellandagarna, och det ska bli skoj! Vi ska ha utställningsträning och träna inkallning med Alice. Ska bli skoj :)

Idag när jag vaknade så hade Miss Li haft det roligt på toaletten! Alla mina 3 toalett rullar låg utspridda på golvet. Hon hade rivit ut pappret på alla, på en var det bara halv rullen kvar. Det är bit märken och riv märken i alla rullar. Men hon har nog haft skoj iaf :P

Hon gjorde sååå fint så! :D


Idag har jag även bakat negerbollar, men eftersom jag aldrig rullade några bollar så sa Linda att jag hade  gjort negerbajs. Rolig humor va?? :P Men det vart gott ändå :) Har tittat på Harry Potter och halvblodsprinsen idag, den var bra. Väntar på fortsättningen nu :)

Ska äta lite mer neger bajs, sedan blir det en kvällspromenad med vovvarna. Sen sängen för jobb imorgon! Ska även ta mig en tur till systemet imorgon, tidigt, så det inte är så mycket annat folk där. :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0