På bättringsvägen?

Idag har känt mig piggare än vad jag gjort på några dagar :) Så det var skönt! Men det är ju ändå inte bra, var skitseegt att ta sig upp imorse. Men ska försöka gå och lägga mig mer i tid ikväll.

Idag har jag beställt tid hos en näringsterapuet i Kungsholm i Stockholm nästa torsdag. Och i och med det så blir det en tur att hälsa på Lill-Stig, han skulle bjuda på middag sa han :P Snäll han e! Så det ser jag framemot! Så jag kan börja ändra min kost och vanor så jag blir pigg!

Till helgen är det stora Stockholm, så Sara kommer hit. Ska bli kul! Ska ställa en jämthundstik på lördag, från kenneln. Det var bara 9jämthundar anmälda! Typiskt att Lattjas päls bak på ruumpan inte växt ut för då hade jag ställt henne direkt! Och Alice är 2v för ung för att få ställas, det är typiskt. Men det är nog bättre att börja på en mindre utställning med henne först :) Men hade varit kul att ha haft henne med! Men det får bli på lilla Stockholm istället.

Har även fått tips med Alice öron, så nu ska de tejpas och masseras :) Nej nu längtar jag till fredag, ska bli kul med lite besök här och prata hund.

Nu ska jag snart sova. Natti natt alla :)

Kommentarer
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Du fick in snöflingorna. Super fint! Kram

2009-12-09 @ 15:15:55
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0