Ny look :)

Har gjort en lite mer julinspirerad look på bloggen :) Eller har bara ändrat headern och fixat snö :) För snart är det jul. Lucia är ju på söndag, tänk vad fort tiden går. Jag lät Yubla få vara med eftersom jag inte har några julbilder på Alice eller Miss Li. Men det blir väl till vintern :) Och Yubla kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3

Har även fått tid hos en näringsterapuet på Kungsholmen i Stockholm, nästa torsdag ska jag dit. Ska bli spännande! Så nu har jag bett om ledigt då. Blir nog en heldag i Stockholm och träffa lite kompisar/bekanta.

Nu ska jag ner och ge alla valpar mat, sen är det rätt lugnt tills jag ska släppa in dom ikväll!

Byebye so long :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tessan.. Tyckte din blogg blev väldigt tjusig! =) Gulligt med snöflingorna. Hihi.

2009-12-09 @ 19:18:33
Postat av: Sol Madda

Hejsan ! trevlig blogg du fått till. En annan vet knappt hur sånt går till. haha

Hoppas attt du får en trevlig helg !! KRam

2009-12-10 @ 10:51:08
URL: http://maddapadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0