Ny dag och nya tag??

Är hemma efter två dagar i sthlm :) Var riktigt trevligt!

Kan ju berätta i korthet allting. Var först till näringsterapueten. Åkte i tid för att jag skulle hinna, men det var snökaos i Sthlm. Såg enkelt ut på vägbeskrivningen, men det var det inte! Åkte runt, runt utan att hitta. Helt uppriven och förtvivlad så ringer jag Mamma som hänvisar mig till Lill-Stig. Så han guidade mig rätt! 40min försenad men det gick bra ändå :) Fick reda på att jag inte tålde glukos så bra, ska undvika vete. Och massa annat intressant. Så nu har jag fått hälsotillskott att äta.

Sen så skulle jag till Lill-Stig i trångsund. Gick mycket enklare att hitta dit. Han bjöd på riktigt god mat! Potatisskivor i ugn med fläskkotletter och champinjon sås :) Kanon gott som sagt! Dit åker jag fler gånger :) Var där några timmar och pratade om lite allt möjligt och träffade hans barn.

Efter det bar det av till Nilla i Täby. Victor guidade mig rätt där så jag kom fram :) Så vi tittade på tv och snaskade chips och ostbågar :) Pratade om det mesta, var mycket trevligt. Vi gick och la oss vid 1 på kvällen. Upp vid 9 och promenera med vovvarna. Sen frukost + massa prat. De bodde hos Victors föräldrar men det var ett fint hus!

Var hemma vid halv 2. Det har varit kanon fint väder hela dan! Det finns nog inget som klår en riktigt vacker vinterdag med sol och snö! Nej det är riktigt fint :) Jag har haft ont i magen hela dan, troligtvis är det magkatarr. Har varit lite stressad och så. Så till middag vart det blåbärssoppa.



Har även varit och hämtat ut Lattjas OBTRACK täcke idag :) Passade som ett smäck! Så nu ska jag börja använda den på henne.



Nu ska jag kika på Bonde söker fru och försöka pina i mig ett av kosttillskotten :P

Hörs sen
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0