Myyss

Haha tror inte jag gör nå annat än myser :) Livsnjutare kallar jag det för :P Nej det är härligt. Har syrran på besök över helgen + hennes lilla valp Meja. Alice och Meja är väldigt bra kompisar och busar. Och Meja funkar även bra ihop med Miss Li, fast Meja vill gärna leka med henne. tror de kommer bli bra kompisar när helgen är slut, funkar bra redan nu. Så det är kul! En jättebra katt jag fått tag i!! :D

Ska snart fixa lite matlåda åt Sandra till imorgon, eftersom jag vart bjuden på mat hos chefens fru idag så blev de ingen matlåda till henne. Och eftersom jag är så snäll så ska jag ställa mig och laga lite mat till henn nu ikväll, makaroner och köttbullar ;) Så då är hon nöjd iaf!

Efter det ska jag väl sova, men är inte trött. Ska ju upp och jobba imorgon, igen. Och Sandra ska ju upp och iväg till stockholm, och då kommer hon släppa in Meja hos mig. Så då lär jag inte kunna sova antar jag. Men men, får ta en middagslur istället :P

Ska väl gå och laga maten snart, men är väldigt pigg och har lite cider att dricka upp först :)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: jörgen

hej hej såg dig på match och googlade ditt namn och hitta dig här ;)

du kan nå mig på:

[email protected]

2009-12-05 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0