Lite bilder och så :)

Idag har det varit en underbar dag! Vaknade och tittade ut och såg att solen sken från en molnfri himmel och det var lite vitt ute :P Forstigt och tjusigt ute :) Det höll i sig hela dan. Jag har jobbat på i ett i dag känns det som, fått mycket gjort! Har till och med diskat mitt diskberg idag! Känner mig stolt ;)

Under tiden jag diskade så ringde det, och det var Klick! Alltid kul att höra från vänner man inte pratat med på länge :) Så vi pratade i ca 40min om allt, jobbet och så. Var trevligt :) Så vi får prata fler gånger. När jag diskat klart så gick jag upp och skärde upp gurk och morotstavar och blandade dip :) Så jag har myst med dip och gotta + en kall cider att skölja ner det med. Livsnjutare på hög nivå ;)

Här kommer lite bilder från dagen :)

Så här fint var det ute när jag vaknade :)



Vackra Lattja

Ståtliga Alice

Full i frost om nosen :P

Lattja och Pomo lekte :)

Valparna var ute också :P


Det var dagens bilder. Tänkte lägga in en bild på mitt fina njutningsmål här från kvällen :P Gott var det!


Nej jag har fått påbackning av Linda att jag måste uppdatera bloggen fler gånger än en gång per dag :P Ska se vad jag kan göra åt den saken!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Hej, du skrev förut och frågade om jag kunde vara intresserad av att fota dig och dina hundar/hund?

Det hade varit jätte roligt att få göra.

Så det är bara att hojta till när du är i närheten.

Kram

2009-12-03 @ 05:27:04
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Tack Tack! Proffsiga vet jag inte men något ska jag väl få till. Ja, vi skulle kanske kunna ta några timmar under mellan dagarna om det blir någon tid över för dig :) Skönt att få träna på djur också. Katterna kan jag inte få att stå stilla så blir nog bättre med hund :)

Jätte fina foton du har på din blogg!

Kram

2009-12-03 @ 09:40:31
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0