Kämpigt

Fick min lön idag, fast det hade krånglat med banken så jag fick den kontant. Men det gör inget, fast jag undrar hur det ska gå runt denna månad. Har fått låna pengar av Linda så jag kunde betala mitt autogiro som jag har. Så det var snällt av henne. Men har räkningar på närmare 4000 denna månad.. Så det kan bli kämpigt!! Jag har 3000 kvar från förra månaden, men 2000 har jag lagt undan för min valp. Och de andra är mat pengar. Nej det är tur jag inte ska hem nå förän till jul!
Men det är ju stora stockholm nästa helg, hade tänkt handla lite då, men får se hur jag ska ha råd med det! Men det kommer att ordna sig :) Har ju det mesta hemma, kött och så. Så jag ska nog få det att gå runt, på något vis iaf! :)

Jag fixar det!! Tur jag har snälla kompisar som kan hjälpa mig! Jobbigt att behöva låna pengar hela tiden bara...

Skriver lite mer om roligare saker ikväll, ska betala lite räkningar strax! Byebye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0