Jag lever :)

Jag lever faktis :) Men har inte orkat uppdatera bloggen. Skriver ett inlägg nu, för jag kommer inte ha något internet i veckan så då kommer jag nog inte uppdatera nå. Har väl inte så mycket att skriva egentligen. Mest att jag är lite depp på att få lov att åka tillbaka till Enköping ikväll för att jobba 3½dagar sen åka hem igen. Längtar redan hem! Men ska bli kul å träffa Linda igen, var ett tag sen :) Vill ju träffa Lola med. Vi ska ha mycket kul tillsammans! Det är Linda som gör att jag kommer att stå ut dessa jobbdagar. Hade ju helst velat vara kvar hemma å jaga :)

Nej nu blir det snart lite middag, sen packa ut det jag ska ha med mig i bilen. Blir inte så mycket packning iaf. Det är skönt! Jag och Alice bara, både Lattja och Miss Li blir kvar i Venjan på mellandagarna. Så det blir bara jag och Alice de här dagarna :) Pappa ska kanske ut å jaga lite med Lattja, då blir Lattja glad. Vi var ut igår och idag. Igår gick det inte nå, idag har hon nog jagat ett rådjur :) Men det gör inget, hon får jaga allt bara hon jagar! Min tös :)

Vi hörs kanske på Onsdag, om jag orkar skriva då. Annars blir det kanske på nyårsafton :) God fortsättning på er bloggläsare!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0