Hmm....

orkar inte jobba just nu... Men ska ta mig i kragen för att gå ner och göra ett ryck. Är lite trött och så är det rätt kallt. Men mest nu så längtar jag hem! Trött e jag med, trött på allt... Men det ska nog gå över. Ska äta god mat hela dan idag! :D Dåligt med pengar har jag med då jag fick lov att punga ut 1200 på Lattjas täcke, men det är det nog värt :)

Glädjande nyhet just nu är att jag mår bättre i magen :) Men vattnet har frusit upp till lägenheten (mellan torsdag-fredag) så jag har inget vatten alls. Så jag får lov att springa in till chefen och låna deras toalett nu, väldigt kul! Känns som att allt bara talar emot mig. Och det var sååå kallt i mitt rum när jag gick och la mig så jag ahr sovit i underställ under 2 täcken och en filt inatt. Så jag har då inte frusit :) I morse hade den grejen som "blåser" ut värme slutat, så det var än kallare när jag vaknade... Men nu funkar den igen :)

Nej ska väl ner och ta ett ryck och sedan upp och fixa lite lunch och "vila" lite :P Få se vad jag ska fixa för lunch, står mellan kött eller kyckling... Synd bara att det är såå kallt i köket mitt så det inte är nå kul alls att stå där och laga mat :( Kändes nästan som minusgrader där igår! Men är det något man kan slänga in i ugnen så går det ju rätt fort :) Nej diska hade jag behövt göra med! Jaja få ta tag i det sen med...

Jag skriver mer sen! Ska jobba nu..
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0