helt slut...

blir man av att vara en hel dag på stora Stockholms utställningen. Orkar ingenting. Och nu när vi kom hem, ca 19.30, så fick jag även lov att ta hand om hundarna på kenneln då ingen anna gjort det idag. Så det var lite slitande. Så nu sitter jag i soffan, Sara har gått och lagt sig och jag är strax på väg å. Ont i ländryggen och lite i ena höften har jag å, så lite massage hade ju inte suttit fel :) men man kan inte få allt man vill.

Utställningen gick bra, jag var nog den som var mest oseriös på hela utställningen idag. Jag gick dit med inställningen att det inte spelar någon roll hur det går bara hon får ett pris. Träffade på Metthe där som jag fick låna ett utställningskoppel av och så tränade jag lite grann, så jag blev lite seriös när det väl var dags. Hon fick iaf ett 1:a pris och kom 2:a i konkurensen av 3. Så jag var nöjd ändå. Hon ville inte direkt visa upp sig i ringen.

Alice har varit hos Annika idag under tiden, det hade gått bra! Så det var skönt :)
Och nu när vi kom hem så lagade vi mat, eller Sara fixade medans jag tog hand om hundarna. Det blev klyftpotatis med älgkött i sås och sallad :) Riktgit gott när man var så super hungriga som vi var! Jag tog mig en drink till maten, Sara drack juice.

Nu ska jag nog ta och sova, är helt trött i kroppen och knoppen. Men jobbar imorgon så det blir inte så mycket sova/vila "/ Få se om vi ev åker en sväng till Stockholm imorgon med, hade varit skoj! Men vi får se... Märks när vi vaknar.

Godnatt alla glad och pigga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0