Heej mitt vinterland :)

Idag har det varit underbart väder ute :) Lattja och Alice har varit ute och lekt idag igen, full fart. Jag har jobbat idag som alltid, inget nytt. En drevervalp flyttade idag och en igår så det är bara 4 valpar kvar.

Jag ska väl hoppa in i duschen strax och sen åka å handla lite :) Få se om jag ev ska prova mig på att baka Sarah Bernhardt bakelser ikväll. Tycker att de är sååå goda! :D Jättebra när jag ska till näringsterapueten imorgon, men ska nog ta med det hem till jul. Och då ska man njuta av mycket mat och godsaker :D

Pratade precis med Lill-Stig, så imorgon ska jag dit och hälsa på. Åker efter jag varit till näringsteraputen. Han skulle bjuda på lite mat sa, ska bli trevligt!

Lite bilder från dagen :)

Så här fint var det nu på eftermiddagen.

Lattja och Brallisen har busat på :)

Race

Lattja brottar ner Alice

Jagar varnadra runt runt

Full fart :)

Min greyhound ;)

Snön yr om dom



Lattja

Alice

Miss Li håller koll på vad vi gör :)



Finns kanske något i snön

Mina snövovvar ;)



Wihoo snabbt går det


Nu börjar jag få lite ont i huvudet. Ska bli spännande att åka till näringsterapueten imorgon! Se vad jag behöver ändra på, rätt mycket skulle jag tro :P Men hjälper det mig att bli piggare så är det värt det!

Nu ska jag duscha sen åka och handla... Skriver kanske mer sen :)
Byebye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0