Har fått en till kusin!! :D

Jag vill börja med att ge ett stort Grattis till min underbara moster och hennes man som fått en liten pojke idag! :) Som vi har längtat till denna dag, ska bli kul att träffa han sen! :) Få se vad han ska heta. Jag har inte pratat med moster och jesper än, men mamma har det och hon sa att allt hade gått bra :) Moster har haft stor tur som träffat en sån bra och underbar karl som Jesper! Förra året gifte de sig i Venjan och i år har de fått barn :) Så kul!!
Lägger upp en bild på världens bästa moster och hennes underbara make Jesper <3



Så nu till lite annat :) Idag har jag varit till Heby med en jämte från kenneln, den skulle höftledsröntgas. Och eftersom chefen var borta så fick jag åka dit med henne. Det gick bra. Träffade en skitmysig katt där! När jag satte mig ner på huk kom den och hoppade upp i knät, såå gulligt :P

Igår så tränade jag lite utställningsträning med Alice, för jag har bestämt mig för att ställa ut henne. Så tränade lite. Men det gick la så där. Det behövs mera träning :) Har fått hemläxa av Linda att träna och sen är det upp till bevis när vi träffas på mellandagarna :P Så nu ska här tränas!

Här är ett försök till en uppställningsbild på Alice för ca 2v sen.

hihi en väldigt söt bild på brallis och Meja :)


Nu lite bilder från gårdagen :) Har tagit bilder för att folk ska kunna se hur stor Alice är jämnfört med Lattja. Så här blev resultatet: (de är tagna med mobilen därför den dåliga kvaliteten)

Fina Alice

Alice och Lattja, här syns storleksskillnaden lite :P

Hihi så här kan Lattja stå utan större problem :P Lite suddig bild men det syns lite iaf :)

Snygging :) Om man tar bort öronen ;)

Sen detta bitande i läppen som brukar kunna bli ibland :P


Det var allt för denna gång, är fortfarande väldigt glad över en liten kusin :)
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glömmer nästan bort att du har en grandis :) hon är så fin! du vet att jag velat ha en grandis sen jag var liten va? ska ha en innan jag dör har jag sagt, men tror inte dom uppfyller mina krav just nu ;) malle eller schäfer är väl det som lockar nu ;)

2009-12-02 @ 22:16:58
URL: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0