Glad!

Nu är jag glad, glad :) Tittar på Mamma Mia the movie, en film man blir glad över att titta på! :) Älskar den filmen och alla låtar! Så nu känns det bättre iaf. Faan man måste leva i nuet, men det är hur svårt som helst. Men allt går väl om man bara vill. Men det känns lite bättre nu iaf :)

Idag har jag jobbat, som alltid. Men det går bara segare och segare. Ju mer jag jobbar detso mindre effektiv blir jag. Jag blir såå trött av att jobba mycket, ett undet att jag inte blivit sjuk än! Det brukar jag bli när jag jobbar för mycket, min kropp brukar säga ifrån. Men det kommer väl, lagomt till jul eller nåt.

Sandra visade mig en låt på youtube som jag vart helt fräslt i! Rikigt bra och rolig musikvideo :P http://www.youtube.com/watch?v=f9f-lXqUZ18&feature=fvst Ta en titt själva vet jag! Och säg vad ni tycker.

Jag ska kika klart på filmen sedan blir det sängen. Är lite trött. Men det ska nog bli bättre, har fått ett tips av Sandra om en som kan hjälpa mig med kost och träning. Hade varit bra, att få lite energi och ork. Orkar knappt någonting nu för tiden! Men det ska det bli ändring på :)

Nej nu ska jag koncentrera mig på filmen, skriver mer imorgon. Natti natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0