Full rulle!

Idag har det varit fullt upp! Kom upp lite sent, som alltid, var trött i morse. Det är konstigt jag har svårt att somna om nätterna och skit svårt att ta mig upp ur sängen på mornarna. Skönt att jag ska få komma till en näringsterapuet och se vad som är felet :)

Jaja iaf så gick jag ner och släppte ut alla hundar + att mina fick ut å pissa. Sedan upp och skulle göra iordning frukost. När jag håller på och donar så sätter alla hundarna igång och skäller. Jag tänkte vad faan skäller de på nu då? Tittar ut mot vägen ifall det är nån som går förbi, men ingen. Ingen kommer in på gården. jaja tänkte jag var väl inget. Sen skäller de ännu mera! Så jag tittar ut igen och då fick jag se vad de skällde på. Det kom en älgko med kalv och gick förbi ca 2-300m bort på åkern! Inte undra på att det vart sånt jävla liv. :)

Det syns lite dåligt, men man anar ändå kon med kalven :) Det var kl 10 i morse :P


Sen gick jag ner och började jobba, städade ute, sen städade boxarna inne. Sen när jag blev klar med en box så gav jag de hundarna mat. Hann med hälften sen dök det upp en valpköpare. Valde ut en fin mörk tik, som jag nog skulle valt själv :P Sen åkte de... Jag fortsatte med städningen, hann klart med några boxar till sen kom nästa köpare. Och under tiden de väljer så kommer det en tredje valpköpare! Så det var fullt upp!

De sista som kom var två killar, rätt söta ;) Men jag sket i det. Sen när alla valt kvar och åkt då så gjorde jag det sista och nu sitter jag här :) Döö trött och seg. Och jag måste åka och sätta in pengar på mitt konto, men jag orkar verkligen inte!!! Får hoppas att jag löser det på annat vis, ska höra med Sara... Ska även diska/städa innan hon kommer. Men det ska jag nog fixa :)

Nej fixa lite middag kanske så jag får i mig lite mat, kan vara därför jag är halv död nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0