En tur ändå :)

Jag som rubriken lyder så blev det en tur till Stockholm idag med. Vi kom väl dit strax efter 11 men lyckades få en bra parkeringsplats ändå :) Tänkte försöka få med brallisen in idag, men det gick inte. För Alice tyckte det var JÄTTEJOBBIGT/LÄSKIGT med alla människor och hundar. Så hon fick sitta med täcke på sig i bilen med Lattja. Vi gick runt och kikade lite här och där idag med. Handlade julklappar till Sandra idag, så nu är det bara restem av familjen kvar :P Köpte en julklapp till Alice idag med, ett täcke! Ett riktigt fynd! Är sååå nöjd med mitt köp :)

Här kommer lite bilder på Alice med sitt nya täcke på sig :) Hon fick även ett nytt blinkiblink halsband :) Så nu ser jag henne när vi är ute om kvällarna :)




För alla som är intresserade så var det en Västgötaspets som blev BIS idag :) Händer inte varje dag det är en svensk ras som blir det! Speciellt inte på en sån stor utställning. Synd vi inte kunde se finalen, för att Sara skulle hinna med sitt tåg så vi fick lov att pysa iväg vid 4. Men det blir fler gånger. Tack Sara för en trevlig helg! Får vi göra om snart! :P

Nu ska jag fortsätta kika på filmen på tv, sen blir det sängen för jobb imorgon.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud va söt hon är och såå stor! God Jul i förskott =)

2009-12-13 @ 22:50:06
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0