snart :)

Idag har varit en vanlig dag. Jag har jobbat och så. Fast jag försov mig i morse (väldigt klantigt gjort), så det vart ett snabbt upp ur sängen i morse :) Men jag kom upp iaf! Ikväll blev jag bjuden på lunch inne hos Ann (chefens fru), hon bjö på pannkakor. Det var gott! Var länge sen jag åt det.

Faan vad baksungen jag är! Baka lussekatter, göra knäck, ja ett riktigt julbak! Men jag har tyvärr inte världens bästa kök, men jag ska försöka göra det någon dag framöver ändå!

Och imorgon kväll kl 20.08 anländer Sara till Enköpings tågstation! Ska bli kul! Faan inte har jag städat heller. Ska nog diska nu ikväll, och små plocka lite så är det bara grovstädningen kvar till i morgon.


Här är Sara med Zeb och en grandistik från Moras utställning de hade förra sommaren.

Nu ska jag ner och stänga in några gapiga hundar. Är lite rådjur, älg, vildsvin och annat vilt som går häromkring så hundarna är rätt skälliga till och från! Och så här på kvällskvisten så får jag lov att stänga in dom då grannarna klagar en del. (även fast de inte bor så nära)

See you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0