Det ordnar sig alltid :)

Nu känns det bättre, allt ordnar sig till slut :) Kommer att fixa den här månaden, har levt mycket värre än nu! Så det ska ordnas! Vill tacka Ann och Linda som varit snälla och satt in pengar på kontot mitt :) Så nu kan jag betala några räkningar. Ska till banken här någon dag framöver och sätta in pengarna på kontot. Så jag kan tanka och ha mig :)

Har gått och funderat lite idag på jobbet och insett vad jag längtar till älgjakten! Jag vet att den var nyss, men den är något alldeles extra :) En gemenskap, alla är där för samma grej, att jaga älg :) Och årets älgjakt var såååå rolig! Haha speciellt Nylander som svamlade en massa, som han alltid gör när han är full :P Hahaha nej det var grymt kul! Fick lära mig att på arktis är penisen lika liten som ett blåbär, och Nylander visade verkligen med fingrarna hur liten den blir då :P Haha nej det var skoj :) Så längtar till nästa år och vad man kan få reda på då ;)

Men först kommer jul och nyår, sen så :)

Nej det är nog årets höjdpunkt, älgjakten! Synd att den bara är 1vecka... Tänkte lägga upp lite bilder från sundinkojan, där jag sover under älgjakten :)

Här är Sundinkojan, fin va? ;)

Här sitter vi och äter, runt det bordet, och dricker :P (saft självklart ;))

På den här sidan sover jag, bredvid Nylander som ligger där och vilar :P

Nylander själv, som jag skrev om innan ;)


Hahaha kan inte annat än skratta när jag tänker tillbaka till älgjakten :P Det var roligt!

Nej sova kanske?? Godnatt alla :P


Kommentarer
Postat av: Sol Madda

Ja det är nog fler som längtar till älgjakten !!!

Haha nylander är klockren... Nästa år kanske han berättar om den globala uppvärmningen och att pillen är lika stor som ett mörbär !! Hihihi nu fick ja va lite rolig åxå... Trevlig helg vännen och ha de mysit med alla djuren !! Kram

2009-12-04 @ 08:59:12
URL: http://maddapadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0